Un grup de tineri voluntari a inceput pregătirile pentru Experience Bucharest – cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureştiului

http://www.gmfus.org/offices/bucharest

Bucureştiul, acest furnicar, cu stilul lui arhitectural care îmbină noul şi vechiul, cu clădiri care stau mărturie periplului prin monarhie, comunism şi capitalism, cu oamenii mereu puţin grăbiţi şi veşnic îndrăgostiţi, cu viaţă de noapte vibrantă şi cea culturală tot mai bogată a început să atragă din ce în ce mai mulţi turişti, care o dată ce îl explorează şi ajung să-l cunoască, parcă nu ar mai pleca.

Un grup de voluntari tineri, implicaţi în diverse iniţiative în domeniul turismului, care a observat potenţialul turistic încă neexplorat al Micului Paris a lansat ”Experience Bucharest”- cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureştiului.

Aceştia şi-au propus să promoveze Capitală României că destinaţia preferată din Europa de Est a turiştilor şi călătorilor independenţi.

Astfel, influencerii de pretitutindeni, au garantate transportul, masă şi cazarea, precum şi o serie de activităţi care să le permită să ia pulsul rapid al oraşului şi să împărtăşească din farmecul Bucureştiului văzut prin ochii lor.

Cei care îşi doresc să aplce, o pot face aici, până pe data de 1 aprilie.

Experience-Bucharest-Logo-Site2


Până în prezent au confirmat participarea bloggeri, Instagrammeri, vloggeri naţionali şi internaţionali, jurnalişti de travel şi persoane publice pasionate de călătorii, a căror activitate este urmărită de un număr de peste 10 milioane de oameni din lumea întreagă.

Unul dintre partcipanti, Kash Bhattacharya, se află printre primii 10 cei mai apreciaţi călători, conform topului Budget Travel Bloggers, realizat de Naţional Geographic.

Experience Bucharest este primul proiect voluntar al comunității Travel Massive România în care Bucureștiul este promovat la nivel mondial prin intermediul unui număr de 200 de persoane influente în domeniul călătoriilor și turismului individual.

Toți lucrăm voluntar în acest proiect. Cu un buget de sute de ori mai mic decât o campanie de reclame pe Eurosport, estimăm că vom avea un impact fantastic. Ne dorim să promovăm diversitatea experiențelor oferite de București către o audiență unică de minimum 10 milioane de oameni. Am invitat persoane foarte active și cu vizibilitate la nivel internațional, care sunt pasionate de călătorii. Acești influenceri s-au arătat deschiși să participe la provocarea pe care le-am lansat-o, să vină la București și să experimenteze spiritul unic al orașului nostru

 Tudor Maxim, inițiatorul și fondatorul Experience Bucharest.  

tours1

Proiectul este o ințiativă independentă la care se poate alătura orice companie. 

Pana acum, și-au arătat interesul în susținerea evenimentului: Garanti, Toyota, Btonic, Para
vion, Autonom, Uber, Pernot Ricard, F64.

Susținători: România Pitorească, Discover Romania, IG_Romania, Little Bucharest hostel, Pura Vida sky bar&hostel, Hostel Bucur’s Shelter, AcademiCall, Promovez Romania, Fotografiile Tale, World Travel Bug, Explore Romania, Romanian Friend, Zmeul Călător, Monica Suma-contribuitor Lonely Planet, Always Summer, Radio Deea, team365.

Organizatori tururi și experiențe: Interesting Times, Urban Adventures, Bucharest Jewish Tours, Martin Adventures, Calup, Bucharest Free Walking Tours, Asociatia Cultour, Open Doors, Slow-travel, My Secret Romania, Vanatoarea de comori arhitecturale, Questo, Roaring Romania private Tours, Romania Private Tours – BookToursRomania.

Leave a comment

Your email address will not be published.

*



'